10 Ekim 2011 Pazartesi

hüsran:(

Nerden buldum ki bu blog ismini neymiş keyfimin kahyası pollyannaymış akılda kalsın sıra dışı olsun diye günlerce düşünüp düşünüp bu biraz saçma biraz garip birazda destan boyutundaki  blog ismine karar verdim.Neymiş keyfimin kahyası sadece iyi düşünceler olucakmış.Hiç kötü şeyler düşünmüycektim güya,bu blog benim milatım oluverecekmiş ben böyle hayattan başka bir evrene sanki melekler alemine fokuslanıcakmışım ,böyle lay la layla laaay la falan havalarında bir melaake olacakmışım sanmıştım.Arada burada bir şeyler karalayıp birgün bu blogu okuyacak bir insan evladı olursa ona örnek olacak hayattan hep iyi insan mübarek insan modelli örnekler karalıycaktım.Hani adamın sırtına ansızın hiç beklemediği birisi bööyle küt diye bıçağı geçirince arkasını dönüp hiç beklemediği insanı görüp yahu sen nerlerdeydin ne zamandır o gül yüzünü görememiştim formatında bir insan olacağımı zanneden ben bugün en değer verdiklerim listesinde top 1 i zorlayan (oğlum,annem,babam....liste uzunda:) ) derecedeki biricik eşimin doğum günümü unutması hüsranıyla şeytanla kol kola şu blogta gecenin bir vakti üzüntüden uyku tutmayıp yazı yazarken nasıl pollyanna gibi düşünebilirimki el insaf!!!!! Çok kırıldım ya tarifi mümkün değil.Senin değerlinin gözünde bıraktım hediyeyi, hatırlanmaycak kadar değersiz olduğunu hissetmek çok acı:(

1 yorum: